mandag den 29. august 2011

om 10 måneder -

Ser jeg min kære brormand igen. Han rejste igår, afsted til Lofoten folkehøjskole og det var med en meget stor klump i halsen og tåre i øjnene jeg gav ham et kæmpe knus igår eftermiddags inden mine forældre kørte ham til lufthavnen. Det er bare så vildt at vi ikke skal "se" ham før næste sommer, men det gør mig også rigtig glad at han skal opleve alle de fede ting som sker på skolen. Tjek den evt. ud her http://www.lofoten.fhs.no/
Det der nok var hårdest for os alle (mest Emil) var at han ikke kunne forestillesig hvor meget der sker med Lea inden han kommer hjem og han tror han vil savne hende helt vildt.
Nu håber jeg han får en fed rystesammen uge og han så finder lidt tid til lige at skype med mig når han kommer tilbage til skolen.

Her et billed fra mit arkiv, den første gang Emil og Lea mødtes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar