onsdag den 7. december 2011

Dybt begravet i skoleopgavens tynge sky

Her hos mig sker der absolut ikke ret meget på den kreative front, jeg er pt. ved at afslutte et 7 uger langt projekt som skal afleveres den 19. dec. så derfor tager det alle mine kræfter foran computeren. Julen er kommet lidt inden for vores dør da jeg insistere på at have nogle timer sammen med Lea når jeg henter hende i dagplejen inden jeg igen efter puttetid sætter mig til bøgerne og opgaven. Men vi har julehygget klippet i papir - Lea lavede mest konfetti, mens jeg foldede stjerner af gammelt gavepapir som jeg har gemt i længere tid uden lige at vide hvad jeg ville bruge det til.


Derudover har jeg pyntet en gammel æblegren med smukke gamle glaskugler jeg arvede fra Anderses Farmor for snart 5 år siden, der er til at pynte et helt træ og jeg elsker dem de er nemlig så smukke alle sammen så i år kom nogle af de grønne og blå tideligt ud af kassen. 


Lea lider heller ingen nød, nissen kommer på besøg hver dag med en lille pakke - takket være nogle søde bedstemødre, oldemødre og faster Anne som alle har lavet og fundet små søde pakker til Lea så der er en lille pakke til hende hver dag. Jeg selv har syet en lille pusletaske til den dukke hun skal have i julegave. Jeg vil gerne vise alle de fine påfund til pakkekalenderen men det må blive på den anden side af opgaven, som forhåbentligt er helt færdig til på onsdag når min lillebror kommer hjem på juleferie som en overraskelse for os.

Men fra næste uge håber jeg at kunne dele lidt flere af alle de ting jeg har gået og tænkt inde i mit hoved det sidste stykke tid. Men god december der ude i blogland - vi ses på den anden side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar