tirsdag den 13. december 2011

Ønske fund - i mors gemmer

Mine forældre skal flytte i et nyt hus her mellem jul og nytår, og i weekenden hjalp jeg min mor med at rydde op på deres kontor. Jeg ordnede alle sy og strikke tingene (arvestykker fra min oldemor), og var så heldig at få denne fantastiske sy skuffe-ting. Den kommer oprindeligt fra en skrædder i Silkeborg som lukkede engang i starten af 80´erne hvor min bedstemor så købte 2, en til sig selv og en til min mor. Men min mor syer ikke ret meget og fik derfor til charmet mig dette vidunder - som forhåbentligt kan putte lidt mere nostalgi ind på de kedelige metal hylder fra ikea.






Jeg fandt også et stykke af mit eget gamle legetøj som jeg vist nok har fået af min oldemors søster, men tror ikke den var ny da jeg fik den.



2 kommentarer:

  1. Hej Maja...
    Vil du sende mig din adresse på mailen, så du kan få den fine bog.. :)

    SvarSlet