fredag den 20. januar 2012

En stille morgen

Lea er hos farmor og farfar og har sovet der i nat. Jeg var til min sidste eksamen igår for denne gang - og er glad for at det er over stået men også en smule træt. Så her til morgen har jeg bare ligget og læst forskellige blogs inde i min seng mens jeg kunne se solen komme op over skoven - dejligt stile og roligt men nu savner jeg også Lea musen

Dagens to-do er:
Holde fri sammen med Lea
Forsøge at få lavet den her hule vi bor i om til et hjem igen, det hele er noget forsømt efter 3 ugers eksamen
Bage hinbærlagkag til fødselsdagen i morgen og på søndag - vi fejre at Lea bliver 2 år
Være sammen med vores Århus mødregruppe
Strikke lidt mere på den islandske til mig selv
En tur i skoven - det er vejret hvis for godt til ikke at gøre

Hvad med jer ude i blogland - hvad skal denne fredag bruges på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar