onsdag den 11. januar 2012

Legekøkken - (almost) home-made

Sidste år til Leas 1 års fødselsdag gav vi hende det her lege køkken. Men det har manglet at få monteret vask og vandhane - sidst nævnte fordi jeg endnu ikke har fundet en god løsning. Men i dag trængte jeg til lidt tid fra bøgerne så derfor lavede jeg hul til vasken og satte det sidste tapet på. For Lea har det dog ikke haft nogen betydning at vasken har manglet hun laver masser af mad alligevel. Selve komfuret er fra Brio - hvilket nok egentligt er tydeligt nok (: Men den anden del har Anders og jeg bygget i fællesskab, af nogle skuffe moduler i krydsfiner og lidt selv-byggede dele, der så er pyntet med diverse tapeter og papir. Den gule slagbænk købte jeg sidste år på et loppemarked (der var den godt nok rå fyrtræ) for 20 kr. 





4 kommentarer:

  1. Hvor har i købt skufferne henne? Vil meget gerne lave noget lign.

    SvarSlet
  2. Har købt to skuffe sektioner her hos

    http://www.traevarer.dk/Finerboxe.100/Fin%C3%A9rkasse.1830.aspx

    dem limede vi sammen og byggede så kassen til at sætte oven på med vasken. De har også andre skuffe modeller som måske kunne bruges hvis ikke det skal passe i højden med noget andet - som brio køkkenet.

    Held og lykke med køkken byggeriet :)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Den er købt på loppemarked og så har jeg malet den. Så det er ikke til meget hjælp hvis du skal finde en ligende :)

      Slet