mandag den 27. februar 2012

Dejlig krea-weekend

Denne weekend har jeg stort set overladt Anders og Lea til sig selv og brugt tiden sammen med gode gamle veninder og forhåbentligt nogle nye. Lørdag blev brugt med symaskinen og med masser af te, sladder og gode råd til to søde (næsten) nybegyndere ved maskinen. De ville ikke med på bloggen - det er også helt okay, så der er bare lidt detalje billeder her fra. Der blev syet baby udstyr og er sikker på at dem gaven var til bliver rigtig glad for de smukke sager. Jeg syede endnu et par bukser til Lea, men hun har dem på i dagplejen i dag, og har ikke lige fået dem fotograferet. Men de er syet i den mørke demin med blomster lommer og den pink rib. Vi hyggede os og det blev da også ret sent inden jeg kom hjem.

Søndag havde jeg meldt mig til et blogtræf arrangeret af Pia og Pernille, i Silkeborg. Jeg må ærligt indrømme at jeg var noget nervøs da jeg kørte hjemme fra, dog helt uden grund for det var da nogle fantastiske søde og utrolig kreative piger og det var rigtig inspirerende at være sammen og udveksle ideer og erfaringer. 


Takker alle for en dejlig søndag :-)  

 

9 kommentarer:

  1. Selv mange tak(!) Super hyggeligt at møde dig og lære dig og dine tunesiske kaffebrød at kende :)
    Jeg synes også at vi havde en pragtfuld dag som bare gik alt for hurtigt!!
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Selv tak. Dejligt at finde en ny blog og så oven i købet kende den søde pige bagved ;-)
    Glæder mig til at følge dig fremover.

    SvarSlet
  3. Selv mange tak. Det var super hyggeligt, var nok også som sig lidt nervøs. Kendte jo heller ikke et øje da jeg kom. Men lidt flere da jeg gik.
    Og ja tiden gik alt for hurtigt, men lidt blev det da til og en masse lækker mad, kaffebrød (mums de var gode), snak og sjov.

    Skøn søndag i Silkeborg.

    Glæder mig til at følge din blog.

    Så du havde sådan et fint strikkeetui..:-) Er det et mønster du selv har lavet?

    Kh Trine

    SvarSlet
  4. Også tak for sidst herfra. Glæder mig til at følge din blog.. og håber på en opskrift på kaffebrødene...? :-)
    Kh Pernille/Skovsbo

    SvarSlet
  5. Det med en opskrift kan vi nok godt lige finde ud af.

    Trine - Jeg har selv tegnet/designet etuiet udfra de mere traditionelle strikkepinde etuier og så lavet nogle ekstra lommer som jeg syntes var gode til alt muligt forskelligt dims.
    Jeg har engang sidste år blogget et indlæg med nogle billeder af etuiet, som du måske kunne blive inspireret af.

    Kh. Maja

    SvarSlet
  6. Tusind tak fordi du kom - på trods af nervøsitet :o)
    Det var rigtig hyggeligt at møde dig!
    God tirsdag

    SvarSlet
  7. Tak for sidst. Det var en dejlig dag med masser af inspiration...skønt :-)

    SvarSlet
  8. Hej. Hvor er det hyggeligt at læse om jeres træf. Bliver helt varm om hjertet. Bare det var mig;-).
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet