søndag den 5. februar 2012

Inspiration til fastelavns kostumer

I år har jeg selv syet kostume til Lea, og hun skal være en Ugle. Jeg er blevet inspireret af de skønne fugle vinger lavet af hende her. Men når man kun er 2 år så er jeg ikke helt sikker på man er vild med at få bundet noget rundt om halsen som hænger og flagre når man bevæger sig - i hvert fald ikke ret lang tid af gangen. Så derfor besluttede jeg mig for at sy en ugle kjole til Lea, og inden fastelavn tror jeg også jeg skal have lavet et par briller til hende.



Sidste år havde Faster Anne syet et jordbær kostume til Lea - og hun kan faktisk stadigvæk passe den. Til dragten er der en jordbær hue med stilk på toppen.


Så det var lidt inspiration her fra, håber andre kan få gode ideer til festlig udklædning til ungerne - det er altid sjovt med hjemmelavede ting og sager.

God fornøjelse med kostumerne derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar