tirsdag den 6. marts 2012

Give Away

Til blogtræffet fik jeg mange fine kommentar på mit strikke-etui. Derfor har jeg lavet et ligesom det jeg selv har og vil nu gerne forære det væk.

Hvis du har lyst til at deltage så kan du få op til tre lodder på følgende måde.

1 kommentar på dette indlæg = 1 lod
1 kommentar + meld dig som fast læser her på bloggen = 2 lodder
1 kommentar + meld dig som fast læser + link til dette indlæg fra din blog (du må gerne låne billedet) = 3 lodder

Jeg finder en vinder søndag den 25 marts


Selvom jeg har sat lidt pinde osv. så er etuiet altså uden indhold :)







60 kommentarer:

  1. Hold da op. Den give away må jeg da hellere deltage i. Vil meget gerne have 3 lodder.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint - jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin.. Jeg smidder to lodder i puljen og krydser fingre...

    SvarSlet
  4. Forresten. Har linket til din give away på nilopens.blogspot.com.

    SvarSlet
  5. Den er så fin, deltager med tre lodder:-)

    SvarSlet
  6. Den er så flot, vi deltager med 3 lodder :o) Og en opfordring til at lave en DIY (hvis vi nu ikke vinder, så kunne vi måske selv lave en :o))

    SvarSlet
  7. Jeg er blevet sendt videre til din blog af en anden blogger idag ;0)
    Jeg glæder mig da til at følge med i hvad du går og finder på.
    Skøn trøje du har fået strikket til dig selv ;0)
    Og så det etui du har lavet til give awayen ;0) Jeg er vild med det og jeg elsker det blomstrede stof som man desværre ikke kan få mere.
    Jeg har meldt mig til som fast læser og vil gerne deltage med 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  8. Den er så fin, deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  9. sikken mange flotte ting du har på bloggen ..
    er vild med uglekjolen og stjerne buskerne ...
    vil gerne deltage i din Give Away
    fast læser - kommentar her og link fra min blog i alt 3 lodder
    knus lis
    http://1ret2vrang.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Hej

    Sikke en dejlig blog du har. Skønne ting du laver.
    Jeg glæder mig da til at følge dig.
    Jeg deltager meget gerne med 3 lodder.
    Knus Lilian

    SvarSlet
  11. Nææ hvor er den fin.
    Har klart meldt mig som fast læser så jeg kan blive inspireret til en MASSE kreativt. Men mig og en symaskine er ikke gode venner, så kunne da klart bruge sådan et fedt etui :o)

    Smider 2 lodder i puljen :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  12. Jeg har med glæde meldt mig som fast læser og deltager derfor med 2 lodder. Tak for muligheden.

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hold da op hvor er det bare et fint etui!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  14. jeg tager da gerne to lodder her,,,

    SvarSlet
  15. Hvor er det et lækkert etui, det må meget gerne bo hos mig - jeg tager 2 lodder:-)
    Hilsen karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  16. jeg er med på 3 lodder i denne skønne giveaway

    kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  17. Lækkert etui! Dejligt jeg fandt din blog, jeg glæder mig til at følge med herinde. Snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  18. 2 lodder, tak :)

    ninnasilke (a) gmail.com

    SvarSlet
  19. 2 lodder til mig tak.
    Det vil passe perfekt til mit nye og første knit-pro sæt

    Kig evt forbi min give away :
    http://morgendug.blogspot.com/2012/02/forar-i-luften-og-endnu-en-give-away.html

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne smide 1 lod i puljen.

    SvarSlet
  21. Skøn Giveaway - den vil jeg gerne vinde. Jeg er med på 4 lodder. Hvis nogen skulle være interesserede så har jeg også gang i en Giveaway på www.hvabehar.dk

    SvarSlet
  22. Undskyld 3 lodder. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige troede at jeg kunne tilsnige mig 4 lodder ;)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med i konkurrencen med 1 lod
    Mange hilsner
    Anette

    SvarSlet
  24. Ej hvor fint! Et enkelt lod og masser af krydsede fingre!

    Vh

    SvarSlet
  25. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  26. Jeg nupper lige et hurtigt lod :)

    SvarSlet
  27. Jeg tager gerne 2 lodder:-)

    SvarSlet
  28. Nam nam jeg er helt klart med med 3 lodder _krydser fingre for den lækre sag

    SvarSlet
  29. Hold da op! Den er godt nok fin :D Jeg vil i hvert fald meget gerne være med på 1 lod :D

    SvarSlet
  30. Ai, hvor den lækker. Og totalt i orden at flashe dine knit-pro's.

    Jeg hapser to lodder og krydser fingre for at pungen bliver min. :)

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Gevinsten passer perfekt til min strikketaske.
    mange hilsner fra Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  32. Jeg var ihvertfald én af dem der kiggede meget efter dit etui... Så jeg vil rigtig gerne vinde det og deltager med 2 lodder.

    God weekend

    Kh Trine

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne deltage med to lodder - det er SÅ lækkert et etui ;0)

    SvarSlet
  34. Hejsa

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.. :o)

    Vh. Anette

    SvarSlet
  35. Her må jeg sørme være med med 3 lodder.
    Ud over den er super flot, så ved jeg ikke helt om jeg har evnerne til at lave een selv ;-)

    God weekend.

    Marianne

    SvarSlet
  36. Wauw - dte er et flot etui og det vil jeg elske - jeg deltager derfor med 3 lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  37. 1 lod til mig ;)

    // tiiner.dk

    SvarSlet
  38. Lækkert etui. 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  39. Hvor er det super fint.....og tænk engang, jeg mangler lige sådan et etui, når jeg skal i strikkeklub :0) Jeg er selvfølgelig med i puljen med 2 lodder :0)
    God dag :0)

    SvarSlet
  40. Sådan et fint etui kunne jeg godt bruge:-) Jeg deltager med et lod.

    SvarSlet
  41. Jeg har længe ønsket mig sådan et.
    Er med på 2 lodder
    //Lisa

    SvarSlet
  42. så fin! jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder!!!

    SvarSlet
  43. Hvor er det bare lækkert. 3 lodder til prinsessen, som glæder sig til at følge dig.

    SvarSlet
  44. Jeg vil også gerne deltage med 3 lodder, for det etui kunne jeg virkelig godt bruge. Meget meget fint!
    ;0) Kristine

    SvarSlet
  45. Jeg glæder mig til at følge din blog.
    Et rigtig flot etui som du har lavet.
    Jeg prøver lykken med 3 lodder

    SvarSlet
  46. jeg hopper også på med 3 lodder

    SvarSlet
  47. Super lækkert etui :-)
    Fuldt hus til mig, for flest mulig chancer :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post65

    SvarSlet
  48. Jeg vil meget gerne bede om 2 lodder :o)
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  49. Hej Maja.

    Jeg vil også gerne bede om to lodder ;o)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  50. Jeg er med på 2 lodder, kan se mit Knit Pro kan være deri :) Skøn blog.

    Mvh. Anitta

    SvarSlet
  51. Det er virkelig fint. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  52. 2 lodder tak :o)
    katjaastrup@hotmail.com

    Man skal skrive 2 koder når man ligger en kommentar hos dig, dem kan du fjerne, se DIY hos Trine på Søhesten :o)

    SvarSlet
  53. Det er jo lige sådan et jeg mangler til at holde styr på tingene. 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  54. Ååh det etui passer perfekt til de nye strikkepinde jeg netop har fået i fødselsdagsgave - 3 lodder til mig tak.

    Tjek også gerne min give away how Buecking.dk

    SvarSlet
  55. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodder
    hugs,
    Gerda

    SvarSlet