fredag den 9. marts 2012

Jeg kan bare ikke lade vær!

Kom forbi en af de lokale stof og garn forretninger, og måtte lige et smut ind og kigge. Resultat - kom ud med en stor pose med stof og garn. Men det var helt okay for har (næsten) ingen projekter der ligger og venter på jeg laver dem færdige.

Skal nu til at strikke denne skønne frakke til Lea i Alpaca uld og jeg glæder mig, den bliver så fin.



Stoffet skal bare i samlingen - så kommer der nok et projekt en dag, elsker bare at kunne tage stof fra mine hylder når der er noget jeg gerne vil lave.


Vil også gerne lige sige velkommen til alle de nye læsere, det er simpelt hen dejligt med alle jeres søde kommentarer, glæder mig til at dele lidt af min kreativitet med jer.

Go´ weekend derude i blogland :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend til dig.
    Tak for inspirationen her på din blog....
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det kan jeg da godt forstå!!!! Det er da bare den fineste jakke:-)

    SvarSlet