torsdag den 1. marts 2012

King Fisher

Endelig har jeg fået denne smukke plakat fra Louisiana. Jeg bestilte den i marts måned sidste år, men der var den desværre udsolgt. Her efter jul fik jeg så en mail om at den skulle genoptrykkes og så bestilte jeg med det samme. Nu skal jeg bare lige have købt en ramme til det og så tror jeg vores entré skal have en make-over denne weekend. En mindre detalje er nok lige at jeg har fået eksamensopgave i international økonomi som jeg nok også lige skal bruge lidt tid på.

Lidt ærgerligt man ikke kan se at teksten er neon :)

4 kommentarer:

  1. Det er sådan 1 plakat som man kan bruge længe på at studere! Den er vildt flot Maja :)

    SvarSlet
  2. Det var nok også det der gjorde jeg bare måtte eje den!

    SvarSlet
  3. Sikke en flot plakat. Kan godt forstå du gerne ville have den.

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er den flot! Vi har kastet vores kærlighed over Otto Frello, er lidt i samme stil, som man bare kan blive ved at finde nye detaljer i.

    SvarSlet