tirsdag den 20. marts 2012

Mere fra symaskinen

Jeg har her i weekenden lånt en overlocker af min svigermor, den er godt nok noget slidt og har nok syet bedre engang. Men hvor er det en fornøjelse at resultatet af ens arbejde er så fint, jeg må bare eje sådan en maskine. Jeg har syet en skjorte kjole til Lea og er ved at sy en kjole til mig selv, glæder mig rigtig meget til den bliver færdig, men det bliver nok først på den anden side af påsken da jeg på søndag rejser til Amsterdam og kommer hjem torsdag for at hente familien og flyve op til min bror samme aften. Så er faktisk ikke hjemme fra på søndag og så lidt mere end 2 uger frem - glæder mig.



Det stor blomstret stof er fra stof 2000 og er sådan lidt liberty af udseende og kvalitet, det andet stof kan jeg ikke huske hvor kommer fra.

Og her er lige et smug-kig på min kjole tror den bliver rigtig fin



5 kommentarer:

  1. Hvor fint! Ville ønske jeg kunne overlock'e! Det må på min to-do liste at lære det engang :o)
    Rigtig god fornøjelse med rejseriet - bare det var mig!

    SvarSlet
  2. Det er faktisk ikke så svært - man skal bare lige tænke sig lidt ekstra om inden man starter så man får syet delene sammen i den rigtige rækkefølge.

    Tak - det skal nok blive rigtig godt, men er også lidt spændt på at efterlade anders og lea alene hjemme i 5 dage - men de klare det helt sikkert på deres egen måde.

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin, Maja! God tur :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot! Glæder mig til at se det til og når du er hjemme igen - rigtig god tur :o)

    SvarSlet