søndag den 25. marts 2012

Og vinderen blev .....

Men først vil jeg bare lige sige at jeg er så glad og varm inden i over at der var så mange der havde lyst til at vinde noget jeg helt selv havde syet, tak for det. Jeg håber alle de nye faste læsere kan blive inspireret af mine kreative sysler og andet sjov.

Men en vinder er fundet  og det blev Karina/Tungelunden med kommentaren:

Lækkert etui! Dejligt jeg fandt din blog, jeg glæder mig til at følge med herinde. Snupper 3 lodder :) 


Karinas blog er helt bestemt et besøg værd så her er lige et link :)

Lea hjalp mig med at trække den heldige vinder og blandt alle de 60 kommentarer der var kommet på indlægget, der i alt blev til 132  lodder.

Stort tillykke til Karina håber du bliver rigtig glad for etuiet - håber lige du vil sende mig en mail så vi kan aftale nærmere.

Har i lige set det smukke hus humlebien har valgt sig nederst til højre :)


5 kommentarer:

  1. Stort tillykke til heldige Karina

    SvarSlet
  2. Yeeeees!! Ej hvor fedt, så får jeg endelig styr på hæklenålene :) Sender dig fluks en mail

    SvarSlet
  3. Troede faktisk den var synlig, men min mail er mailtilmaja(a)gmail.com :)

    SvarSlet