onsdag den 4. april 2012

9 år - det har altid været os og ikke bare dig og mig

I dag er det præcis 9 år siden Anders og jeg var meget unge og blev enige om at vi skulle prøve at være kærester. Inden det havde vi kendt hinanden i nogle år og var begge en del af en lille vennegruppe som vi stadigvæk ofte ser.
Vi har været unge sammen, gået i byen sammen, rejst sammen, gået i gymnasiet sammen, blevet voksne sammen, arbejdet sammen og ikke mindst fået et barn sammen. For nogle vil det nok virke omklamrende men for os giver det mening og en rigtig stor trykhed at have den anden lige i nærheden.
Det er selvfølgelig ikke sådan at vi ikke kan undvære hinanden og der er også plads til at vi hver især kan lave noget med veninder eller drengevenner, men vi kan også bare godt lide hinandens selskab.
På mange måder lyder det her også bare lidt for lykkeligt, og i vores forhold er der selvfølgelig også perioder hvor vi går hinanden på, men indtil videre har vi altid fundet en løsning på problemerne, og det er vel også det et parforhold handler om når alting bliver almindelig hverdag og til tider måske en lille smule kedeligt. Den dag man ikke længere kan finde løsningerne sammen, er det måske på tide at overveje om man skal finde løsningerne hver for sig.
Lige nu er vi på ferie i Lofoten, vi besøger min bror som pt. bor her, (indlægget er skrevet og planlagt inden jeg tog afsted) så jeg tror at vi skal have en kæreste dag, Anders og jeg hvis vi kan finde på et eller andet, vi kan jo altid sætte os på toppen af et bjerg og holde lidt i hånden :) Så kan min bror og Lea tage en dag sammen bare de to.

Det har været 9 fantastiske år og jeg er spændt på hvad fremtiden vil bringe.




2 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen. Håber i får en rigtig god dag og mange flere år sammen :)
    God påske.
    Kh

    SvarSlet
  2. Tillykke. Jeg håber, I får en skøn dag.

    Din historie var som at læse min egen. Min mand og jeg har gået i skole sammen fra vi var små og blev kærester i 7. klasse. Det var dengang man bare holdt i hånd, kyssede på kinden og fik andre til at spørge.

    Når man er vokset op sammen og har en fælles reference derigennem, giver det bare et helt specielt bånd og kendskab til hinanden, som jeg ikke tror, der kan bygges helt på sammen måde ellers.

    Nyd dagen og de næste mange år.

    SvarSlet