søndag den 22. april 2012

Et nyt etui

Sikke lidt jeg har fået bidraget med til bloggen det sidste stykke tid, men har simpelthen bare alt for meget om ørene for tiden. Vil også meget gerne dele lidt historier fra vores ferie til Lofoten i påsken men har bare ikke haft tid/overskud til at lave et indlæg.

I dag har Lea og jeg leget på "syværelset" og hygget os med stof og perler. Jeg har syet et nyt etui som jeg har haft i tankerne et stykke tid. For tænkt en gang mit andet etui var blevet helt fyldt med ting og sager så nu har jeg lavet et nyt til mine hækle sager.



Endelig fik også jeg taget mig sammen og fik bestilt nogle fine mærker i mange forskellige farver.

God søndag til jer alle.


6 kommentarer:

  1. Øj, det er jo rigtig fint!!!! Kunne da godt bruge sådan et;-)

    SvarSlet
  2. Super flot dit etui - og dine mærker :)

    SvarSlet
  3. Sikke fint det nye etui er blevet! Sådan et drømmer jeg også om at få syet engang :o)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint - jeg har også planer om at kaste mig ud i at sy et etui en gang..

    SvarSlet
  5. Virkeligt lækkert etui. Er da totalt misundelig over at mine hækle ting ikke bor så fint! :)

    SvarSlet
  6. Det kan være jeg sætter det i "produktion" og sælger eller bytter det for en god pris :) Vi kan jo ikke have der at der er nogen der er misundelige :)

    SvarSlet