tirsdag den 10. april 2012

Lækre ting og sager købt i Amsterdam

Selvfølgelig har jeg købt nogle sager i Amsterdam, men syntes bare lige jeg ville dele det over to indlæg :)

Men vores shoppe tid var lidt begrænset da vi havde mandag ind til kl. 14, men butikkerne åbner først mellem 12-13 om  mandagen eller har helt lukket. Det var lidt ærgerligt, men der var gode butikker der var åbne.





Købte et par lækre Koel sko til Lea og en ualmindelig sød taske som hun bare skulle have - og hun elsker den den er med over alt med små ting og sager i.




Til mig selv købte jeg en grå skjorte med fine fugle på og noget lækkert body-scrub og lotion 

2 kommentarer:

  1. Sikke fine ting du fik købt - måske godt nok at tiden ikke var til den vilde shopping - det kunne hurtigt blive dyrt? :o) :o)

    SvarSlet
  2. Det er faktisk ikke fordi jeg fik brugt så mange penge :) Kunne i hvertfald godt lige have brugt lidt mere tid til at kigge sko til mig selv for eksempel :)

    SvarSlet