fredag den 27. april 2012

Min nye ven

Har købt mig dette vidunder, den syer bare godt og jeg glæder mig til at få rigtig igang i den.


Jeg var også lige i vores lokale kiosk for at købe et nye magasin eller to og der fandt jeg dette skønne skønne blad. Der er simpelthen så mange fine ideer.


Og så har jeg bestilt Vogue vintage mønster på denne kjole hjem fra USA. Er meget spændt på at få det hjem og se om jeg kan finde ud af det. 


Så weekenden skal vist bruges lidt ved symaskinen og så skal vi besøge lidt familie. God weekend til alle.

2 kommentarer:

  1. Hold op hvor ser den fin og avanceret ud! Jeg tror da min oldgamle (og endda kun lånte) Bernina symaskine får komplekser når vi ses :D Glæder mig til, at se hvad du tryller frem på den nye maskine :)

    God weekend

    SvarSlet
  2. uha stort tillykke med din nye ven, håber i kommer til at holde af hinanden, glæder mig til at se hvad i finder på sammen. ha en dejlig dag sammen.

    SvarSlet