torsdag den 17. maj 2012

Lidt lækre fødselsdagsgaver til hjemmet

Havde fødselsdag for et par uger siden og vil bare lige vise lidt af de lækre gaver jeg fik.

Fik denne fine bakke af bambus, og så var jeg så heldig at finde den lille vase med æble blomster på fra Royal Copenhagen til 20 kr i den lokale genner.


Fik også denne gule rolf stage, elsker farven!


Og så fik jeg det her lækre sengetøj fra Hay, tror mit næste ønske bliver nogle nye senge lamper.


Så har jeg lige fået lavet huller i ørene og jeg fik nogle skønne øre ringe med vinger på af Lea, og et par Anne Black af Anders

Nå, jeg er alene hjemme, Anders er på bukke jagt til i morgen tidelig og Lea er med farmor og farfar i sommerhus til i morgen eftermiddag - så nu skal opgaven have gas så jeg kan blive færdig i en fart.


2 kommentarer:

  1. Et sent tillykke :) Sikke nogle fine ting, smukke vaser :)

    SvarSlet
  2. Sikken dejlig opstilling. Jeg bliver altid lidt stolt når jeg ser de bådformede saltkar for jeg vidste bare at de ville blive et hit allerførste gang jeg så prototypen (og jeg er ellers ikke nogen ørn til trendspotting).

    Og tillykke med vase. Det er da et fund. Her synes jeg prisen ligger helt anderledes højt når der er den slags mærker i bunden og det ærger mig helt vildt.

    SvarSlet