søndag den 10. juni 2012

Cirkus

Igår var Lea, Mormor og jeg selv en tur i Cirkus - det var ret sjovt da jeg ikke har været i cirkus siden jeg var 2 år gammel. Men det var også en kæmpe oplevelse for Lea, hun har faktisk næsten ikke snakket om andet siden vi kom hjem. Der manglede ikke noget for at fuldende cirkus-stemningen, der var en Elefant, Kameler, Zebraer, Heste, Acrobater, en Klovn, Band og vilde flyvende numre i kuplen af teltet. Så en tur i cirkus kan varmt anbefales, og hvis man er ligeså heldig som os kan det faktisk lade sig gøre at finde billetter til under 100 kr. pr voksen.



2 kommentarer:

  1. Skønne cirkusbilleder. Man kan godt se at det må have været en stor oplevelse.

    100 kr. pr. voksenbillet det er godt nok billigt, jeg synes ellers altid at det koster en formuge at komme i cirkus så jeg har helt opgivet tanken. Min yngste og jeg var på cirkushøjskole for to år siden og det var et KÆMPE hit og i det ophold indgik der også et besøg i et rigtigt cirkus.

    SvarSlet
  2. Ja det var meget billigt. Vi købte dem gennem Føtex, men ved ikke om det er noget der er normalt.
    Vi havde nemlig også droppet tanken om at komme i cirkus i år syntes det var meget at bruge 900 kr. for tre billetter når ikke Lea er større, så det var bare super heldigt at der lige var en faster som havde set at de havde billige billetter.

    SvarSlet