onsdag den 13. juni 2012

Eksamens trøste shopping :)

Igen igen kan jeg skrive om eksamen - mon ikke snart det skal få en ende?! Jo det skal det fra på næste torsdag er det slut så har jeg ferie til 18 august, men det er også bare helt vildt tiltrængt - glæder mig så meget til ikke at lide af kronisk dårlig samvittighed over ikke at få læst nok. Men det kan være det bare er noget man skal lære at leve med, for så er der nok bare noget andet at have dårlig samvittighed over.

Men lige nu, her midt i læsningen så har jeg idag udført et af mine forberedelse ritualer, jeg har købt lidt lækkert nyt til mig selv. Plejer nu kun at købe en lille ting, men idag kom der hele 3 ting med hjem - ups! :)

T-shirt fra Numph nederdel fra Pieces og sko fra Nude

Efter den sidste eksamen på torsdag (altså om en uge) skal jeg først have besøg af et par blog piger som jeg glæder mig helt vildt til at møde og så skal jeg et par dage til København med min mor, vi skal shoppe (diverse til brylluppet) og spise lækker mad. Glæder mig...

6 kommentarer:

  1. Lækkert med trøste-shopping :)

    Det med den kronisk dårlige samvittighed over ikke at læse nok kan jeg godt huske - det er forfærdeligt.. Håber du klarer dig godt gennem alle eksamenerne.

    /Eva-Maria

    SvarSlet
  2. Ak, hvor jeg dog kender det. Sider med næsen i bøgerne lige nu...suk!
    Men i morgen er den allerallersidste eksamen - ever!! Åh, hvor jeg dog glæder mig!!!...Altså til bagefter ;-)
    Og jeg glæder mig også en hel masse til vi skal ses!!

    SvarSlet
  3. Pøj pøj med læsning og eksamen, godt du kan forsøde læsningen lidt med lækkert nyt :o)

    SvarSlet
  4. Ja det giver lige lidt på positiv kontoen at forkæle sig selv. Og mon ikke det nok skal gå i morgen...

    Held og lykke til dig Trine - håber det går rigtig godt...!

    SvarSlet
  5. He he, selv sidder jeg med forberedelse til eksamen, dog fra den anden side af bordet. Men lidt for ofte leder fingrene på tastaturet mig over på ebay, diverse blogs og bare random google søgninger på nysgerrige spørgsmål :) Lidt afledning er vel også i orden ind imellem (ikke?) :)
    KH Sidsel.

    SvarSlet
  6. Jo, jeg syntes det er helt okay med en belønning engang i mellem, her læses og arbejdes der med et kapitel og så er der 20-30 minutters pause... Ellers bliver overspringshandlingerne simpelthen for ofte. Underligt at det er nødvendigt at lave sådanne regler for sig selv :)

    SvarSlet