tirsdag den 19. juni 2012

Fluffy Pettiskirt

Den første ting til brylluppet er nu færdig og Lea skal have denne skønne kjole på - hun har prøvet det og hun elskede det :) Der er syet helt vildt mange meter sammen i dette skørt, ca. 90 meter er det blevet til (60 meter i 6 cm brede og 30 meter 15 cm brede). Ville ønske jeg kunne have sådan et på bare engang i mellem. 





Ideén kommer fra denne kreative kvinde, hvis du skulle have mod på selv at kaste dig ud i de 100 meter stof, så kan du gennem mig købe ruller i alverdens farver med de antal meter der passer til en kjole. Prisen er 380 kr. plus porto, hvis ikke du selv har mod på projektet så send mig en mail så finder vi en passende pris på et færdig syet skørt. 

4 kommentarer:

  1. Ih altså, hvor er den fin. Jeg har stof liggende til 2 pettiskirts mere - men jeg kan simpelthen ikke samle mig om at sy flere. Det er eddermugme tidskrævende! Respekt at du tilbyder at sy dem - jeg ved, hvor stort et arbejde, det er.

    kh

    SvarSlet
  2. Det er bare et rigtig skønt stykke tøj når man er pige, og alene glæden i Lea da hun fik det på var alt arbejdet værd. Men tror bestemt ikke det er noget jeg kan starte masse produktion af - for ja det tager rigtig lang tid!!! Men et par stykker mere kunne det nok godt blive til :)

    SvarSlet
  3. Wow hvor er den bare flot!
    Det har du klaret godt :)

    Kh Sabrina
    www.brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Nej, hvor ser det godt ud! Det er en heldig lille pige:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet