fredag den 1. juni 2012

I´m back...

Endelig - i fredags, fik jeg afleveret min opgave 52 sider, 10.000 ord, 70.000 anslag blev det til vel at mærke på engelsk. Så har simpelthen ikke rigtig haft nogen skrive lyster de sidste par dage. Men har været flittig ved symaskinen og det varme vejr har gjort at Lea har fået nogle nye shorts. Har syet et par i demin - dem her under og et par i liberty men kan ikke lige finde dem i bunken med vasketøj så det må simpelthen lige blive en anden dag :-)



Noget helt andet, så kan jeg nemlig også fortælle at jeg også går og planlægger en masse, Anders og jeg skal nemlig giftes til August. Et lille hyggeligt bryllup med nærmeste familie og venner, dejlig vejr (forhåbentligt), god mad, fest natten lang og en masse glade smil. Nøj hvor jeg glæder mig, det føles bare så rigtigt. Men det kommer der nok lidt mere om det næste stykke tid.

Jeg har brug for jeres mening, Lea skal have en lille cardigan på over hendes kjole til bryllupet, kjolen skal jeg selv sy, den bliver ret enkel. Så derfor har jeg har bestilt bogen der hedder labour of love med en masser lækre stikke opskrifter til piger - så mange at jeg ikke kan vælge. Stå med valget mellem de her to...

Den her har godt nok lange ærmer men hvis det bliver den tror jeg ærmerne bliver kortet af til 3/4 eller t-shirt længde.

Billederne er af fotograferet fra bogen Labour of love by Vibe Ulrik Sondergaard

Hvad syntes I..?

Go´ weekend.

4 kommentarer:

  1. Godt at have dig tilbage Maja :)
    Og stort tillykke (på forskud) hvor fedt at I skal giftes!!!
    Go´ weeekend, nu kan du rigtig puste ud.
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Tillykke med det kommende bryllup:-) Jeg er helt vild med den øverste model, synes den er helt vild fin

    SvarSlet
  3. Åh hvor dejligt for dig at opgaven er overstået!!!! Lækre shorts.
    Jeg kan helt klart bedst lide den nederste model:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine de shorts..
    Skønt med afleveret opgave - så er der ro til weekend..

    SvarSlet