mandag den 4. juni 2012

Junior Anorak

Nøj jeg har været ude i noget af en opgave, har længe ville sy en Anorak som sommerjakke til Lea, men har ikke kunnet finde det mønster/model som jeg gerne ville lave. Så det endte med at jeg tog mønstret fra en hættetrøje og om modificerede den lidt... Her er resultatet, den er blevet okay og tror jeg vil forsøge mig med en version 2 til efteråret.

Den er syet i olivengrøn hør/bomulds blanding som jeg har imprægneret med greenland wax fra Fjällräven, som er en super lækker voks der dufter dejligt at honning når man arbejder med det og giver en mere vand skyende og vindtæt overflade. Den er foret med tynd mørkeblå fleece stof som gør den dejlig lun.




5 kommentarer:

  1. wauw :D ...hold da op hvor er den bare fin... sådan en ville eg ønske at jeg kunne sy.. flot flot flot :)

    SvarSlet
  2. Tak... Glæder mig til jeg skal forsøge med nr. 2, så tror jeg den bliver endnu bedere

    SvarSlet
  3. Sikke en fin anorak! Jeg må hellere kigge lidt med hos dig fra nu af :)
    KH Sidsel.

    SvarSlet
  4. Tak for det, og velkommen til :-) Kh Maja

    SvarSlet
  5. Du er så sej Maja. Den er super flot :)
    Kh Lena

    SvarSlet