tirsdag den 31. juli 2012

Et lille sneak peek til vores bryllup

Vi nærmer os hastigt en dag som jeg glæder mig rigtig meget til...


Vi har styr på mange ting men der mangler også en del endnu, måske også derfor blogindlæg er lidt en mangel her for tiden... Vi har testet diverse af maden vi skal have og det bliver bare så lækkert.
Men har blandt andet fået syet bowtie til Anders og købt alle det andet som Lea, Anders og jeg nu skal bruge. Min kjole er også færdig takket være min sviger mor - hun har faktisk stort set syet hele kjolen, og jeg har bare hjulpet en smule. Hun har været en stor hjælp, og har nok sparet mig for en del frustrationer. Men kjolen den må i altså vente med at se.



7 kommentarer:

  1. Kæreste Maja
    Altså hvor er det bare spændende! Det er da også stort for din svigermor at få lov at sy din brudekjole :) Flot at du giver hende lov når du nu selv er så dygtig, men ja der er rigelig med planlægning så det ville måske blive en stress-faktor for dig.
    Nyder at få lov til at følge dig til din store dag.
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Hvor ser det spændende ud det hele! Glæder mig til at se hele kjolen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Ej, hvor ser det dejligt ud!! Dejlige detaljer! Glæder mig til at se og læse mere :-)

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer, syntes også selv at det begynder at se godt ud :)
    Vi glæder os også bare rigtig meget. Det er rigtig dejligt at have fået hjælp til kjolen da der har været en del tekniske ting som jeg aldrig selv havde hittet ud af.

    Håber løbende at kunne vise lidt flere smugkig i de kommende dage, selvom vi lige har en spejdertur på torsdag :)

    Kh. Maja

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det bare spændende(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet
  6. Skønne billeder, som jeg glæder mig til at se meget mere af. Og især kjolen, synes det er sejt at din svigermor syr den sammen med dig. Bare dette er jo en fantastisk ting at huske tilbage på.
    Er sikker på at I får en skøn dag.
    Kh

    SvarSlet
  7. Det ser rigtig godt ud :) Er spændt på billeder fra den store dag.

    SvarSlet