mandag den 9. juli 2012

Et par dejlige sommer bloomers er på vej til en heldig vinder...

Er det mon dig :-)

Har haft hele 79 lodder i puljen og vinderen er fundet med random.org

vinder loddet blev nr. 16 og en kvinden med en skøn blog havde netop det nummer. Se om det var dig lige HER

Vil du sende mig en mail eller kommentere her i indlægget hvilken størrelse og farve dine bloomers skal laves i så skal jeg se om de kan komme afsted inden ugen er omme.

Pusler pt. med en masse sager til brylluppet så der bliver ikke blogget så meget, men håber at kunne  lave et lille sneak peek snart - så i kan få lidt af stemningen.

5 kommentarer:

  1. Wuuh stort tillykke til Maj :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til den heldige vinder

    SvarSlet
  3. Ihhhhhhhh hvor er jeg heldig!
    Min lille snut bliver så fin til ferien ♥.
    Jeg sender dig fluks en mail :) :) :).
    Kh maj

    SvarSlet
  4. Kære Maja, så er din fine pakke kommet frem til mig.
    Tusind tak! De er så fine!

    :-) Maj

    SvarSlet