tirsdag den 9. oktober 2012

Vi pakker....

Vi har nemlig købt et hus. Det er faktisk næsten 1½ måned siden det hele gik på plads nu går vi bare og venter på at den ældre dame der bor i huset bliver færdig med at flytte. Vi har købt et mindre 70´er hus i kanten af skoven i det bedste kvarter tæt på børnehave og skole. Det føles bare rigtig godt.

Vi overtager helt sikkert 1.1.2013 så der er jo faktisk lang tid til endnu. Men som det er kæmper jeg også med de sidste og største krampetrækninger for at blive færdig med min uddannelse. Så det hedder eksamen 2, 9 og 14 januar. Så alt jeg ikke mener kan pakkes af andre skal jeg stille og roligt selv i gang med.

Så har ryddet op i mit stof og pakket det væk som jeg ikke regner med at skulle bruge de næste par måneder - så nu må jeg se hvordan det ender.


7 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke!
    Bliver super fedt for Jer, glæder mig til at se mere :o)

    SvarSlet
  2. Spændende med huskøb - det lyder rigtig dejligt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Takker :) Ja det er rigtig spændende - det er nemlig vores aller første eget hus... og ja det kommer helt sikkert mere...

    Kh. Maja

    SvarSlet
  4. Nej, hvor spændende!! Tillykke med det! Sikke en masse gode ting der sker i jeres liv. Først bryllup og så nyt hus :-) dejligt!! Ligger huset mon i Hammel, om man må spørge?

    SvarSlet
  5. Ja der sker så mange store ting i vores liv lige nu :)

    Ja det må du gerne - det ligger på Solbakken op mod skoven med den lækreste have. Huset skal så have den helt store tur, men det er i vores øjne et mindre problem når bare rammerne er rigtige.

    SvarSlet
  6. Det var lige det kvarter, jeg havde i tankerne :-) Skønt med den lækre skov lige et stenkast væk! Det med huse der skal ha den helt store tur, kender jeg alt til, og det vigtigste er nemlig bare rammerne, og så må alt det hårde arbejde lægges til lidt efter lidt :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med huskøbet :) det bliver da så skønt, dejligt sted

    SvarSlet