torsdag den 15. november 2012

Den nemmeste jordbær is - mmm...!

Da jeg var til blogtræf for nogle uger siden vandt jeg en fin kogebog. Har endnu ikke fået prøvet så mange af opskrifterne, men der var en opskrift der bare måtte testes jordbær is. Den er så nem at lave og er smager rigtig godt. Har bestemt der altid skal være et par liter i fryseren - hvis ikke den bare bliver spist lige efter den er lavet.

Første gang lavede jeg den uden is-maskine og det var ikke noget problem men den skal bare være i fryseren i 4-6 timer inden den er klar. Nu har jeg lånt min mors is-maskine så er den klar på 30 minutter.

Danske sommerjordbær, honning, vanilje, lidt citron skal, så smager det så man næste kan huske at det engang var sommer :)


Nu vil jeg tage til Dame-aften med mine studie veninder og smage på god rødvin og lækker mad - glæder mig.

1 kommentar:

  1. Mums, hvor ser det godt ud - og så endda i så sund en version :-) Den må jeg vist lige teste!

    SvarSlet