lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. december - Og vinderne er fundet

Så kom dagen hvor der skulle findes to heldige vindere. Tak for den store tilslutning, dejligt at så mange havde lyst til at være med.  Det har været noget af et tælle arbejde med  343 lodder, alle skrevet på en lille seddel og lagt i puljen. Jeg har vist ikke været helt klar i spyttet om man fik 4 eller 5 lodder, men alle der har deltaget med 4 har alle 5 lodder i puljen så ingen er blevet snydt :-)

Lea valgte to sedler og den der er trukket først er første vælger og blev....


Tina med bloggen Tichtach og Tina får lov at vælge gave først og få nr. 1 med de blå nuancer

Anden vælger blev....

Kathrine med bloggen Syslefeen (selvom jeg glemte et l på loddet), Katrine ville også gerne have gave nr. 1 men nr. 2 er vist også rigtig fint.


Håber i vil sende mig en mail så jeg kan få gaverne afsted som en tidelig julegave.

3 kommentarer:

  1. Jamen, det er jo mig! Tænk at jeg kunne vinde ud af 343 lodder!

    Ej hvor er jeg glad - sig tusind tak til Lea, en rigtig super nummertrækker, er hun :-)

    Jeg sender dig fluks en mail, jubii!

    KH
    tina

    SvarSlet
  2. Uhh og mig, det er da helt vildt :) er så glad :D Tak til den søde nummer fe og til dig Maja for den fine give away. :D :D :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke til jer begge - sender jer gaverne først på denne uge så kan i nyde tingene til weekenden :)

      Kh Maja

      Slet