lørdag den 15. december 2012

Krea-julegaver #3

Som i nok har set har jeg i år prioriteret at lave en del julegaver selv. Har lavet til min mor, Lea og Svigermor, og der skulle gerne komme flere til - er sikker på at jeg kan nå det endnu.

Beklager billedet af mig med tørklædet på det er bare så svært at tage gode billeder af sig selv med spejlrefleks kameraet. 

Dette tørklæde/sjal er strikket i en blanding af uld og bomuld, det har været færdigt et godt stykke tid har bare ikke haft tid til at lægge det på bloggen. Det er strikket efter opskriften i Boligliv nr. 11 men opskriften kommer originalt fra drops her.

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :) tror måske jeg bliver nød til at strikke et til mig selv for det er bare så lækkert at have på...

      Slet
  2. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår :)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej Maja. Hvor er det et flot tørklæde! Hjemmelavede gaver er skønne - især når de er SÅ veludførte! Håber så sandelig at modtagerne sætter pris på så fine gaver!

    Hyggeligt at du kommer til Kreadag - Vi ses /Christine*

    SvarSlet