torsdag den 31. januar 2013

Forbrugsfri Februar - Jeg tager udfordringen op!

Så at Cecilie og Leizy vil have en forbrugsfri februar, og jeg syntes det er en eminent god ide og hoppe med på trend. Har tendens til at få købt en del ting og sager som kommer til at ligge længe inden de kommer rigtig i brug - og måske kommer de det aldrig. Så jeg er med... Lad det være en måned hvor fokus kommer på hvad der egentligt er nødvendigt at have i sit liv!


Der må kun købes absolutte nødvendigheder!
Ingen tøj, krea sager, bolig ting og generelt forbrugsgoder. 
Tør du også være med?

4 kommentarer:

  1. Uha, jeg burde nok være med på den her... Skal lige overveje det. :)

    SvarSlet
  2. Puhh, det er en hård en :) Vi er i gang med at bygge børneværelse, gad vide hvor meget der er 'nødvendigt'? ;-) Har lige fundet frem til din fine blog. God weekend!

    SvarSlet
  3. Det er jo oplagt! Februar er jo lige tilpas kort, meeeen, der er jo lige fastelavn at tag hensyn til.... Hmmm, jo! Jeg vil gerne være med ;-)

    SvarSlet
  4. Ja heldigvis er Februar lidt kortere end de andre, men syntes faktisk at man burde gøre det 2-3 gange om året bare for at minde sig selv om at man for alt i verden ikke behøver at købe noget nyt hele tiden :-)

    SvarSlet