torsdag den 24. januar 2013

Knapper

I går modtog jeg en lille pakke der kom helt fra Israel - og tænk det er kun 7 dage siden jeg bestilte dem. Her er de - små skønheder som skal bruges til lækre strik bluser.


Der er lidt flere en dem jeg har vist her men er ved at lave en strik cardigan til mig selv på pind 2,5 og den vil jeg gerne gemme og vise frem når den er helt færdig.

Her hjemme er vi ved at være på den anden side af en meget stresset start på året. Jeg har ikke flere eksaminer, vi er næsten klar til at aflevere vores gamle lejlighed, Lea er blevet noget gladere for at komme i børnehave og vi har næsten styr på ombygningerne i vores nye hus. Der kommer billeder - både før og efter, men der går lige lidt endnu.

God torsdag der ude :)

3 kommentarer:

  1. Ihh jeg er vildt misundelig.
    Jeg ELSKER knapper - og de der er da for skønne!
    Deler du et link?

    Dejligt at der begynder at komme ro på hjemmefronten :).

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig deler jeg - her

    http://www.etsy.com/shop/oritdotan?ref=seller_info

    Men det skal lige siges at han ikke har sendt alt det jeg har bestilt og betalt for så ville lige vente med at anbefale ham til han havde fundet en løsning på det.! Men tror han er ærlig nok :)

    Kh Maja

    SvarSlet
  3. Nu har han refunderet pengene for de knapper der mangler så han er bestemt ok at handle med :)

    SvarSlet