onsdag den 13. februar 2013

Foråret er lige om hjørnet

Jeg syntes man kan mærke de flere lyse i døgnet og helt præcis er det 2 timer og 33 minutter her hvor jeg bor. Et andet sted man også kan mærke at foråret er på vej er i alle butikker der viser deres nye forårs kollektioner frem - lækre klare farver som er en fryd for øjet efter en lang vinter.

Selvom jeg har Forbrugsfri Februar og i fremtiden vil være bedre til at vælge hvad jeg har behov for at købe, så kan det ikke undgås at der skal lidt nyt børnetøj til - også selvom jeg selv kan sy noget af det.

Et mærke der har fanget min opmærksomhed her i foråret er Lego-wear der har lavet nogle fede grafikker og lækre striber på deres nye kollektion til børn i alderen 9 mdr. til 12 år.

Pige kollektionen har praktisk tøj til hverdagen med super feminine detaljer som på den langærmet bluse her på billedet med både puf-ærmer og skrå knaplukning.


Med hensyn til drengetøj er jeg jo ikke så heldig at have en lille fyr der kunne bruge det her lækre tøj, syntes igen at farverne - selvom de er mere afdæmpet, er super fede. Du kan læse mere her om lego-wear´s drengetøj og jakker til børn.


Jeg er specielt glad for Lego-wear´s bukser, de har en god pasform til vores slanke pige med lange ben - og så syntes jeg udvalget af forskellige buksemodeller er rigtig stort hvilket jo også er vildt fedt.

(Indlægget er sponsoreret men ordene er helt mine egne)

1 kommentar:

  1. Jeg vidste slet ikke at de laver så fint børnetøj. Det må jeg nok sige :)

    SvarSlet