søndag den 22. september 2013

En rigtig efterårs Give-away med masser af lune strikkeopskrifter til de mindste

Jeg har været så heldig at få et eksemplar af den nye strikkebog af Vibe Ulrik Søndergaard af forlaget Lindhardt og Ringhof. 144 sider med smukke strikkeopskrifter til de helt små (0-2 år) både med opskrifter til drenge og piger. Bogen er lavet i lækre materialer ligesom hendes tidligere bog Labour of Love med opskrifter til de lidt større piger.

Designet der går igen i alle opskrifter en enkle og ensfarvede strik med specielle snoninger eller hulmønstre som gør arbejdet helt unikt. Jeg selv er ikke særlig god til at stikke med flere farver så det her er lige en bog for mig.


Men  bogen skal ikke forblive min men skal hjem til en af mine faste læsere enten på blogger eller blogloving så hvis du vil deltage skal du skrive en kommentar her på indlægget, være fast læser eller blive det.
Man kan kun deltage med et lod men til gængæld sender jeg store kram til dem der skulle have lyst til at fortælle om denne give-away på deres blog :-)

Jeg finder en vinder den 20 oktober efter kl. 12.

Jeg selv er ved at strikke trøjen der hedder lille snoningstrøje i en petro blå uld. Er sikker på den bliver helt perfekt til den lille ny verdensborger som vi glæder os til at møde til januar. Vil vise et par opskrifter mere inden jeg finder en vinder af bogen den 20 oktober.



44 kommentarer:

  1. Jeg satser på at første lod bringer lykke! 😉

    SvarSlet
  2. Der ser ud til at være nogle rigtig fine modeller i bogen. Så jeg krydser fingre for at være den heldige vinder :)

    SvarSlet
  3. Det ligner sådan en bog jeg vil knuselske - Så jeg må næsten prøve lykken, ikke sandt?

    SvarSlet
  4. Den vil jeg rigtig gerne vinde :-) Fed give away :-)

    SvarSlet
  5. Den vil jeg da mega gerne vinde! Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Den vil jeg meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er med :) Forhåbentligt er der anvisninger til de forskellige slags strik - Ellers må jeg belejre min tante, der er ferm til at strikke.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne deltage.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Hej, jeg vil rigtig gerne deltage

    SvarSlet
  10. Den kunne jeg meget godt bruge/tænke mig :)

    SvarSlet
  11. Mon ikke dette er vinder-loddet???

    SvarSlet
  12. Den ser bare rigtig spændende og lækker ud, så den ville jeg blive mægtig glad for at vinde.

    SvarSlet
  13. Den må da bare hjem til mig og blive elsket - Det ville da være helt fantastisk.

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  14. Den vil jeg sørme gerne vinde. Har termin d. 11 november, så det vil være dejligt med lunt strik.

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  15. Følger dig nu via BL.
    Super-lækker præmie.
    Hilsen Pia
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  16. Hej!! :)
    Vilken underbar bok det ser ut att vara!! :)

    Självklart vill jag vara med!
    Tack! <3
    Mvh/ Ingrid Gerdin

    SvarSlet
  17. Hvor er den fin. Den kunne jeg godt tænke mig.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  18. Sikke en lækker bog! Jeg krydser fingre XXX

    SvarSlet
  19. Den ser super skøn ud - jeg krydser alt hvad jeg kan for at blive den heldige :)

    www.himpsegimse.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Jeg vil også gerne være med : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  21. Jeg har lige meldt mig som læser via blogloving :)
    Jeg vil rigtig gerne være med :)

    Denlillaelefant.blogspot.dk
    Gulstorff1983@gmail.com

    SvarSlet
  22. Meget fin bog! Jeg glæder mig til at følge din blog :)

    Mvh Mai
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  23. Åh, den gad jeg godt at vinde!
    Jeg er fast læser hos Google og Blogloving, og selvfølgelig linket til din give-away på min blog.
    Nu er der kun tilbage at krydse fingre!
    XXXXXXX

    SvarSlet
  24. x fingre for jeg er den heldige for jeg er lige blevet mor til Alma:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  25. Den er rigtig fin. Jeg vil rigtig gerne vinde den fine bog. ;-) Jeg følger dig på bloglovin.

    SvarSlet
  26. Følger via BlogLovin :)
    /Nina - voresalbum@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ej den vil falde i god jord her, skal være mormor for 1. gang til februar ;)

    SvarSlet
  28. krydser fingre :D ku jo være jeg blev den heldige

    SvarSlet
  29. Næh en dejlig give away... krydser fingre for at jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  30. Ny inspiration kan man aldrig få for meget af

    SvarSlet
  31. Jeg har også en lille en på vej, så jeg vil da meget gerne vinde den
    Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  32. Hej ville elske at vinde bogen

    Jeg følger dig på bloglovin

    SvarSlet
  33. Jeg vil rigtig gerne deltage - sikke en yndig bog...og jeg venter jo en lille bebs til februar, så der bliver lidt tid til strikkeriet ;O)

    SvarSlet
  34. Den vil jeg da utrolig gerne vinde. Den ville blive brugt fra dag 1 med de fine ting der er deri

    SvarSlet
  35. Ville super gerne vinde denne bog. Kender flere små størrelser der elsker at få nyt hjemmelavet ;0)
    tina@alitor.dk

    SvarSlet
  36. Er nu fast læser, glæder mig til at læse med fremover :)
    håber på at vinde, har en lille dreng på 5 uger herhjemme :)
    Hav en god aften!
    KH Micha

    SvarSlet
  37. Hold da op - den bog kan jeg godt bruge, og det tæppe du har strikket fra bogen er bare sindssygt flot!

    SvarSlet
  38. Den vil jeg da gerne lige vinde.... Krydser fingre

    SvarSlet
  39. Lækker bog - den må rigtig gerne komme og bo hos mig

    XXXXXXX

    SvarSlet
  40. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  41. Hov hov jeg skynder mig da lige at springe til som fast læser,og da det er 3 dage før min fødselsdag du trækker kan jeg måske være heldig :))

    SvarSlet
  42. Yay!! Jeg vil gerne nå at være med :-D Har noget lækkert garn liggende der bare venter på at blive omsat til noget vamset til sønnike - mon ikke jeg kan finde inspiration i den fine bog? :-D

    SvarSlet
  43. Hvor ser den fin ud! Jeg vil meget gerne være med!

    Maria

    SvarSlet