fredag den 18. oktober 2013

Den sidste trøje fra strikkede babydrømme

For nu altså - jeg finder en vinder af bogen på søndag men inden det syntes jeg lige i skulle se denne trøje som jeg har strikket til Lea. Det næste stykke tid på bloggen bliver der nok lidt mindre strik og noget mere syning af babytøj. Jeg er nemlig en af de 80 bloggere der havde lyst til at sætte hjemmesyet babytøj og ting på programmet for november, og det passer rigtig godt når vi jo efterhånden kommer tættere og tættere på at vi skal møde vores lille nye familiemedlem.

Hvis du ikke har deltaget i konkurrencen om strikkebogen endnu kan du stadig nå at være med her

Trøjen er strikket i fem dele og syet sammen til sidst, hvilket var helt nyt for mig at prøve. Den er ikke blevet vasket endnu så den er lidt kantet at se på men er sikker på det bliver bedre når der ikke er spindeolie i garnet mere.

God weekend til jer alle.






10 kommentarer:

  1. Hvor er den utroligt smuk... Åhh, jeg håber jeg er heldig at vinde bogen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Man kan jo altid håbe på man bliver den heldige

      Slet
  2. Den er rigtig yndig! Mange detaljer! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Ja der er mange detaljer, syntes specielt daisy mønstret var rigtig sjovt at lave og at det giver en spændende struktur i strikke.

      Slet
  3. Svar
    1. Tak - er så glad for at den er færdig syntes der var lidt lang vej igen til blogtræffet :-)

      Slet
  4. Den er virkelig fin - og sikke nogle søde detaljer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja der kan komme mange sjove strukture ud af ikke kun strikke ret og vrang.

      Slet
  5. Rigtig flot og imponerende stykke arbejde! Det er en heldig lille pige, der skal gå med den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Ja jeg håber hun bliver glad for at have den på så den kan blive brugt her i vinter :-)

      Slet