tirsdag den 26. november 2013

Til vinterbarnet

Til det lille vinter barn er der strikket 2 huer og et par vanter i en lækker alpaka kvalitet. Den med gul kant er uden bindebånd og lidt mindre end den anden, da jeg ikke syntes det er nødvendigt til de helt små babyer.

Opskrifterne er fra babystrik på pind 3 1/2 - 4, af Lene Holme Samsøe. De små sager er gode hvis man skulle have lidt garn rester liggende - og det har man vel altid. Lyset til at tage billeder driller mig fortiden, men det er jeg nok ikke den eneste der syntes.


God tirsdag aften :)

9 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting. Det ser dejligt blødt og varmt ud

    SvarSlet
  2. Åh hvor er de fine… Elsker den karry gule detalje :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja nogen gange skal der ikke så meget til at gøre det hele lidt mere spændende :)

      Slet
  3. Er selv helt vild med lige den opskrift serie - har strikket 4 par vanter allerede til tvillingerne :-) og tror ikke det bliver de sidste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare helt vildt hurtige at strikke i de små størrelser, tror et par tog mig en aften.

      Slet
  4. Åh, hvor er det altså nogle søde ting til vinterbarnet!

    SvarSlet
  5. Skønne ting du har fået strikket, og er vild med den gule kant :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare fint, jeg tror jeg skal anskaffe mig den bog snart..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - hæftet er super godt jeg tror snart jeg har testet alle opskrifterne i det og så er det jo heller ikke så dyrt et hæfte :-)

      Slet