onsdag den 19. marts 2014

Barnedåbsønsker til en dreng

Som jeg skrev i mit indlæg fra den anden dag skal vi have barnedåb for Jonathan sidst i april måned og jeg har haft rigtig svært ved at finde nogle ønsker, da jeg syntes vi har rigtig meget fra Lea var baby og også fordi jeg syntes det skal være nogle ting som kan bruges meget i fremtiden. Det har taget mig et par måneder at komme på de her ønsker og derfor vil jeg gerne dele dem da jeg egentlig syntes de er rigtig gode og måske kunne andre blive inspireret af dem.


1. Tumlebillen og dansemusen cd og bog 2. Winther trehjulet cykel 3. Krea gallerigynge 4. Brio togbane 5. Luftballon model 6. Junior dun dyne 7. Kay Bojesen børneservice i porcelæn 8. Brio Humlebi 9.Pedal traktor med vogn  10. Jonathan i design letters 11. Stokke triptrap stol i hvid lak

Intet i dette indlæg er sponsoreret blot hvad jeg syntes kunne være gode gaver til en barnedåb

3 kommentarer:

  1. Nr 3, 4 og 8 er absolut skønne :-D Og jeg kan varmt anbefale nr 1 - det er skøn musik og dejlige lege, der er til mange timers sjov :-)
    Håber at Jeres ønsker opfyldes, allesammen :-D
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at hører lidt feed back på vores ønsker, når andre også syntes det er nogle gode ting, og har lidt erfaring med dem :)

      Slet
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlet